Årsberetning 2017 Stilling IF Fodbold

Efter faldene medlemstal i 2016, har det lykkes alle vores trænere at få flere til at spille fodbold i 2017. Det er jo dejligt med så mange glade børn og unge på banerne, desværre giver det til tider også lidt pladsproblemer.

Damesenior. I januar 2017 startede vi op med Damesenior efter flere år uden, det har hen over året givet flere og flere spillere, så vi nu er små 20 stk. på banerne hver mandag. Tak til Torben Sørensen og de spillere der var med til at få Damesenior startet op igen.

SSV samarbejde med Solbjerg og Virring. Dette samarbejde er stadigvæk et tilbud til vores trænere og i 2017 var to årgange med.

Intersport lukkede i sommers. Da vi ikke ønskede et samarbejde med Intersport Horsens, valgte vi at skifte til Sport24, denne aftale er stadigvæk med udstyr fra Puma og løber til 31.12.2020.

Et af de områder bestyrelsen brugte en del ressourcer på var ønsket om et hegn rundt om banerne, dette har vi desværre måtte konstatere ikke er økonomisk muligt.

I 2016 var det 8. gang vi afholdt en sommerafslutning med fælles spisning. Vi var meget få til spisning lørdag aften. Vi havde ellers udvidet med livemusik. Derfor var det tid til at tænke nyt, så lørdag d. 10 juni var årgang 1 for Stilling Byfest, dagen blev en pæn succes, hvor vi også fik andre afdelinger under SIF med, samt fuldt hus til spisning. Husk det er den 9 juni 2018.

Vi er forsat en del af klubsamarbejdet under AGF, i 2017 er samarbejdet udvidet, så det nu starter fra U10. Søren Gehrt er stadigvæk en del af den styregruppe der står bag. 2017 blev også året hvor vi for første gang, fik en tidligere spiller med i førsteholdstruppen i AGF, Alexander Ammitzbøll, også Magnus Kaastrup som var en del af det første SSV hold, har fået en fuldtidskontrakt med AGF.

John Jensen har vagt at stoppe i bestyrelsen, så tusind tak for de mange år i bestyrelsen.
Heldigvis forsætter John med Byfest og Cykelløbet.

Til sidst skal der lyde en rigtig stor tak til alle vores spillere, deres forældre, vores sponsorer og de mange frivillige, vi har i fodboldafdelingen. Uden denne hjælp var der ingen fodbold.

Jeg vil også gerne sige tak til de andre i fodboldbestyrelsen for deres kæmpe arbejde.

Formand, Morten Bjerre