Årsberetning SIF løbeklub 2018

Årsberetning 2018 Stilling Løbeklub.

Året sluttede meget bedre end det begyndte. Efter et frafald i starten af året, blev efteråret en genskabning af den løbeklub vi alle gerne vil være med i. Vores næstformand Jesper arrangerede at vi må bruge tennisklubbens klubhus som vores klubhus om vinteren og det har givet os mulighed for at opbygge et fællesskab med snak og hygge efter løbeturen. Indtil videre har vi en klubaften den sidste torsdag i hver måned efter vores løbetur.  Her bliver snakket og grinet mellem alle hold, så det er en succes. Vi har planer om en del fælles arrangementer i 2019.

De Frie fugle er vores mest stabile hold, de møder trofast op i al slags vejr. De løber mellem 4-5 km og de hygger sig samtidigt.

Hold 1 er efterhånden et stort hold. De løber mellem 5-6 km og er meget stabile.

Hold 2 er kommet tilbage, der er dog ikke altid så mange, men der er 3 trænere og vi forventer, at holdet vokser. De løber mellem 6-8 km.

Hold 3 er vores største hold og de kommer altid. De løber mellem 7-10 km alt efter vind og vejr og er altid i godt humør.

Hold 4 er vores tophold – de løber stærkt og langt og de elsker det.

Vores fælles opvarmning er effektiv og sjov – trænerne fortæller hvor lang dagen rute er, og løberne finder det hold de vil løbe på. Der er virkelig god stemning hver gang.

Vi har fået en helt ny bestyrelse i 2018 og vi arbejder hårdt på at blive den bedste løbeklub.

Charlotte Hjort -Formand