Formandsberetning Stilling Fitness 2017

FORMANDSBERETNING STILLING FITNESS 2017

NYT IT-SYSTEM I STILLING FITNESS
Vi har haft et spændende og travlt år i Stilling Fitness, hvor det primære punkt har været at få konverteringen til nyt IT-system til at forløbe forholdsvis gnidningsfrit for vore medlemmer. Det håber vi er lykkes – men en så stor ændring vil altid give lidt start problemer. De udfordringer det har givet nogle af vores medlemmer, har vi taget hånd om med det samme. Vi beklager, hvis der har været nogle medlemmer, som måske har været lidt ekstra ramt.
En stor men god investering – både for Stilling fitness men også for vores medlemmer. Med et løbende medlemskab med månedlig betaling er der mere fleksibilitet. Der kan stadig vælges års medlemskab med en-gangs betaling. Når perioden er omme, skal medlemmerne selv vende tilbage og bede om ny periode. Det er også stadig muligt at benytte klippekort, som er gældende et år. Al betaling foregår via betalingskort betaling, hvilket gør det hele lettere både for medlemmer og for Stilling Fitness.
Vi, både bestyrelsen , opsyn og instruktører, har nu rimelig god forståelse af systemet og kan nu tage hånd om problemerne, uden først at skulle i kontakt med vores leverandør af systemet.
Godt gået til alle jer frivillige – I har taget godt imod systemet og været hurtige til at lære at benytte det.
Alting går meget lettere, når alle har Ja-hatten på – Det skal I alle have tusind tak for.
Stor tak til Anne og Connie, som har taget en stor tørn med dialogen til leverandøren og ikke mindst med hjælpen til alle de frivillige der sidder i centret.
FRIVILLIGE ILDSJÆLE I STILLING FITNESS
I år har vi taget afsked med et par af vores frivillige, Birthe Leth og Erik Dahl – Stor tak for jeres hjælp gennem mange år. Også en tak til Mette, som er stoppet pga. flytning. Vender Mette tilbage til området, så håber vi hun finder vej til os igen.
Heldigvis har vi også kunnet sige velkommen til nye herlige frivillige, der gerne vil hjælpe med at styre løjerne i åbningstiden. Nye ansigter medlemmerne har mødt i 2017 er Herdis Pedersen og Gitte Salomonsen – dejligt der er nogle der har tid og lyst til at være med til at drive Stilling Fitness – og blive en del af vores lille hyggelige familie.
Også i år hjalp mange af vores frivillige og medlemmer fra Stilling Fitness med at få afviklet Danmarks Højeste Cykelløb.
For denne frivillige hjælp modtager Stilling Fitness en betaling pr. hjælper, der giver en tørn med. Denne lille ekstra “indtægt” gør det bl.a. muligt at købe nye redskaber/rekvisitter til Stilling Fitness. TAK TIL ALLE DER GAV EN HÅND MED.

NYE INDKØB
Beslutningen om indkøb af nye løbebånd eller cross- trænere blev sat på stand-by i 2016 pga. arbejdet med at vælge og implementere det nye IT-system. Før valget var truffet og den endelig pris klar, skulle der ikke investeres i nye maskiner.
MEN…. to nye løbebånd blev købt i 2017. Medlemmerne har taget godt imod dem. Derudover er der købt små redskaber hen ad vejen bl.a. lidt vægt bolde mv.
Alle kan selvfølgelig benytte redskaberne, når ikke de benyttes til holdtræning. Blot skal redskaberne tilbage til spinning rummet efter brug.
Er døren lukket ind til spinning, er det fordi der er holdtræning og dermed er der ingen adgang.
HOLD TRÆNING
Cross fit har holdtræning hver onsdag – og der er fyldt godt op. De bruger bl.a. mange af de nye redskaber.
Indoor Cycling er meget sæsonbetonet. Når vejret er til det, rykker en del cykelryttere på landevejene. Vi har mulighed for lave decideret træning til landevejs ryttere, så de kan blive klar til deres udendørs sæson. Ta’ en snak med instruktørerne.

Husk der i skoleferien er markant ændringer i hold tiderne. I sommerferien vil der f.eks. være lukket helt ned for holdtræning.
Holdtider til Indoor cycling kan altid ses på vores hjemmeside.
ALLE IN-PUT ER VELKOMNE

Vi vil rigtig gerne have in-put fra såvel nuværende som kommende medlemmer mht. tidspunkter eller indhold til indoor cycling og cross fit- hold. Er der ønske om andre tidspunkter, andre hold eller helt andre input, så tag fat i en fra bestyrelsen eller send os gerne en mail.
Vi glæder os til 2018, hvor Stilling Fitness har fødselsdag !

Stilling Fitness – Joan Andersen